Graafinen suunnittelija
Visuaalisuus on yrityksen ilmaisukeino. Jo ensivaikutelman avulla on mahdollista kertoa keitä olemme ja mitä teemme. Ja hyvin usein, ellei jopa aina, juuri graafinen suunnittelija yrittää oivaltaa olennaisen ja piirtää sen visuaalisesti myyvään muotoon.
Aivan niin, myyvään muotoon. Turha sitä on kierrellä, olen myyntityössä, sillä työnjälkeni tarkoitus on parantaa asiakkaideni läsnäoloa heidän omassa toimiympäristössään ja samalla kasvattaa heidän myyntiään.
Visuaalisen viestinnän- ja ilmaisun ammattilaisena minulle ominaista on pyrkiä kiteyttämään olennainen ymmärrettävään ja selkeään muotoon. Uskon ensivaikutelman merkitykseen niin hyvässä kuin pahassa. Ensivaikutelmalla ratkaistaan peli, kun sanaakaan ei ole vielä sanottu, mutta halutaan antaa laatu- ja uskottavuusmielikuva.
Sitä minä teen, visuaalisia ratkaisuja, jotka kertovat olennaisen ja myyvät. Myyvät niin sinun ajatuksesi kuin tuotteesi tai palvelusi.
Työkokemus
10+ vuotta. 5-vuotta omassa yrityksessä, jota ennen työkentelin Sanoma Medialla erilaisissa Graafisen suunnittelijan ja Web-suunnittelijan tehtävissä.
Osaamisalueet
Visuaalisten ilmeiden suunnittelu, logosuunnittelu, kirjasinmuotoilu, typografia, visuaalisen viestinnän ratkaisut, ohjeistukset ja julkaisut.